Prekių katalogas

Stalo žaidimai

  • Žaidimas "Bendravimo bokštas" (didelis)
    Kodas: BBD

    Tai smagus žaidimas padedantis susipažinti ir pažinti žaidžiančius. Klausimai socialiniams įgūdžiams ugdyti. Dalyviai mokosi užmegzti ir palaikyti gražius santykius, tinkamai reikšti stiprias emocijas ir spręsti konfliktus, išsakyti ir priimti kritiką. Skatina vaikų pasitikėjimą savimi. Žaidimas leidžia pastebėti savo gerąsias savybes ir jas stiprinti. Amžius: 5-99m. 

    5440 
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (didelis)
    Kodas: EBD

    Tai smagus žaidimas, skatintis atvirumą. Sutelkus dėmesį į bokšto statymą, galima atsipalaiduoti ir atvirai dalintis savo mintimis, jausmais ir patirtimi. Lavinamas atidumas savo jausmams. Moko įvardinti ir išreikšti savo jausmus, sugalvoti tinkamiausius sprendimus pateiktoms situacijoms.  

    5440 
    Žaidimas "Kačiukai keliauja namo"
    Kodas: PKN

    Tai stalo žaidimas skatinantis vaikų tarpusavio bendradarbiavimą ir komandinį darbą. Žaidimo finišas bus pasiektas tik tuomet, kai vaikai išmoks kartu siekti bendro tikslo - parvesti kačiukus namo.
     

    3280 
    Žaidimas "Kūrybiškumo bokštas" (didelis)
    Kodas: KBD

    Žaidėjų laukia smagios arba keliančios iššūkius fizinio aktyvumo, koordinacijos ir pusiausvyros užduotys. Tiksli kūno koordinacija siejama ir su geresne emocijų raiška ir savikontrole. Nuotaikingi klausimai, skatina vaiką apsibrėžti savo vertybes ir prioritetus. Skatina vaikų kūrybiškumą. Žaidimas moko išlaisvinti mąstymą, ieškant netradicinių sprendimų. Amžius: 10-99m. 

    5104 
    Žaidimas "Labirintas pilyje"
    Kodas: PL

    Tai stalo žaidimas, kurio lenta keliaujama paeiliui ridenant kauliuką. Kiekviename langelyje laukia siurprizas – užduotys ir klausimai, kuriuos žaidėjas turi atlinkti ar atsakyti.
     

    4700 
    Žaidimas "Nuotaikų žvejyba"
    Kodas: EA-31

    Magnetinis nuotaikų žvejybos žaidimas, gali būti naudojamas baseinėlyje su vandeniu arba tiesiog ant grindų ar stalo. Žaidimo tikslas - išmokyti atpažinti ir įvardinti emocijas, perprasti įvairias bendravimo situacijas ir savo reakcijas bei įgyti geresnę impulsų kontrolę.

    5330 
    Žaidimas "Zuikių miestas"
    Kodas: ZM

    Tai interaktyvus stalo žaidimas, lavinantis emocinį intelektą. Šis žaidimas apie Zuikį, kurį mama išsiuntė į miestą parnešti grybų šeimos pietums. Zuikis keliauja po miestą ir jam nutinka daug keistų dalykų, kuriuos reikia jam padėti išspręsti. 

    4700 
    Žaidimas (bingo) "Manimi galima pasitikėti..."
    Kodas: MGP

     Šis žaidimas skirtas skatinti vaikų pasitikėjimą savimi. 

    2640 
    Žaidimas ,,Aš toks laimingas"
    Kodas: 2990014

    Surinkite 8 veidukus su emocijomis, tokiu būdu išmoksite atpažinti ir įvardyti skirtingas emocijas. 

    8719 
    Žaidimas ,,Atspėk ką jie galvoja"
    Kodas: 20514A

     Peržiūrėkite skirtingas nuotraukas, įsijauskite į veikėjus ir pabandykite atspėti, ką jie galvoja. Padeda gerinti socialinius įgūdžius, bendravimą ir empatiją.

    4170 
    Žaidimas ,,Balsių iššūkis"
    Kodas: 30672A

    Atraskite balses kūrybiškai panaudojant pojūčius. Mokykitės jų naudodami tekstūrines korteles, susijungiančias detales, dėliones, kontūrines korteles, kurias galima surišti ergonomiškais raišteliais. Sukite ratus ir mokykitės didžiųjų ir mažųjų balsių su smagiais iššūkiais! 

    3759 
    Žaidimas ,,BBQ emocijos"
    Kodas: 45407M

    Šis didžiulis „iešmas“ padės vaikams pažinti ir valdyti savo emocijas, aptariant jas, žaidžiant individualiai arba grupėje. Smagus žaidimo pateikimas (kiekviena emocija kaip skirtingas ingredientas) padeda vaikams atpažinti ir suprasti iki 10 skirtingų emocijų. Vadove yra aprašyti keli skirtingi žaidimų tipai

    6610 
    Žaidimas ,,Daugialypio intelekto iššūkiai"
    Kodas: 20005A

    Keletas įdomių iššūkių išsiugdyti kelių tipų intelektą ir suprasti kiekvieno žmogaus stipriąsias puses. Žaidimas yra įkvėptas Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorijos ir leidžia naudotis aštuoniais jo modelio siūlomais intelekto tipais, taip pat padeda nustatyti, koks intelektas vyrauja kiekviename asmenyje.  

    3691 
    Žaidimas ,,Dienos ritmas"
    Kodas: 2400035

    Pakabinkite arba padėkite veiklos korteles vaikams matomame ir patogiame aukštyje. Pirmos kortelės spalva nurodo veiklos pradžią. Sekančios kortelės rodo veiklas, kurios vyksta dienos eigoje. Kai veikla baigta, kortelė yra apverčiama ir tampa pilkos spalvos. Tokiu būdu vaikai iš karto mato, kuri veikla pasibaigė ir kuri bus sekanti. Dienos pabaigoje visos kortelės apverčiamos ir kartu su vaikais galima įvertinti dieną. 

    22211 
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    2710 
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, sužadintas situacijų pavaizduotose kortelėse, kurias vėliau reikia įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910 
    Žaidimas ,,Gerai ar blogai?"
    Kodas: 2804086

    Taisyklės, standartai ir vertybės nėra visada vienodos, jos priklauso nuo kultūros ir kitų aplinkybių. Šis žaidimas pristato keletą situacijų, kuriose vaikai turi nuspręsti ar tai gerai ar blogai! Kai kurios situacijos gali būti pateikiamos skirtingais būdais. Šiuo atveju naudinga atkreipti į tai dėmesį ir temą aptarti su klase. Vadovaujant grupei jūs galite suteikti vaikams patarimus ir gaires sprendžiant kaip elgtis sudėtingose situacijose. 

    15345 
    Žaidimas ,,Jausmų ananasas", 41 dalys
    Kodas: LER6375

    Šiame rinkinyje, kuris yra TOTY nominuoto populiaraus ,,Jausmų ananasas" tęsinys, yra daugiau emocijų ir didesnių detalių, kad vaikai išmoktų atpažinti emocijas ir kalbėti apie jas. Rinkinyje yra 41 veido detalė, 3 rankų rinkiniai, veidrodėlis, jausmų plakatas ir dar daugiau. 

    3480 
    Žaidimas ,,Kaip jaustumeisi mano vietoje?"
    Kodas: 20845A

    Aptarkite skirtingų situacijų korteles - kaip jaučiasi kiekvienas iš personažų jose. Tai skatina emocinį sąmoningumą, lavina socialinius įgūdžius, tokius kaip empatija, emocijų nustatymas.

    4550 
    Žaidimas ,,Kas ką jaučia?"
    Kodas: LER6374

    Žaidimą įkvėpė nuotolinis mokymasis! Atpažinimo žaidimas skirtas padėti vaikams įgyti naujų socialinio ir emocinio mokymosi (angl. SEL) įgūdžių. Užpildykite dėlionės pagrindą pasirinktomis 24 kortelėmis ir naudodami pokalbio kortelių užuominas ir emocijų simbolius, atpažinkite ir įvardinkite skirtingas emocijas! Taip pat puikiai tinka derinimo ir problemų sprendimo įgūdžiams lavinti! 49 dalių rinkinys.  

    2438 
    Žaidimas ,,Kas kalba?"
    Kodas: 73956C

    Vaikai gali sukurti bet kokį tinklą, jei reikia, tiesiog prijungdami atskirus komponentus. Rinkinyje: 8 rageliai (4 raudoni, 4 mėlyni), 3 x 3 metrų ilgio ir 12 x 1 metro ilgio stiprus geltonas, tuščiaviduris, lankstus vamzdelis, 6 jungiamosios jungtys ir 6 „Y“ tipo jungtys. Visi vamzdeliai turi guminius galus, todėl ragelius ir jungtis galima lengvai įstumti į vietą ir prireikus nuimti.

    10694 
    Žaidimas ,,Kokia mano emocija?"
    Kodas: FF-550

    Šie unikalūs mediniai blokeliai žada valandų valandas smagaus žaidimo. Žaidimo metu vaikai galės sukurti apie 4000 skirtingų veidų variantų. Tai puikus būdas atpažinti bei aptarti daugybę skirtingų emocijų. Žaidimas taip pat skatina vaikus išreikšti ir valdyti savo emocijas, kas yra svarbu ugdant pasitikėjimą savimi ir psichologinį atsparumą. 

    5570 
    Žaidimas ,,Konfliktų sprendimas: mokykloje"
    Kodas: 20831A

    Šią žaidimų seriją sudaro septynios trumpos istorijos, kuriose pasakojama apie du skirtingus konfliktų sprendimo būdus ir parodomos gero ar blogo sprendimo pasekmės. 

    5009 
    Žaidimas ,,Mokomės išvengti patyčių"
    Kodas: 20840A

    Penkių skirtingų epizodų kortelių komplektas, skirtas mokyti vaikus, kaip "užbėgti patyčioms už akių", kokias pritaikyti elgesio strategijas, skirtas joms spręsti.

    2420